Toistuvaissuoritukset

Toistuvaissuoritukset :

Braene Oy 2991378-6 (jäljempänä verkkokauppa) myy palveluita yksityishenkilöille ja yhteisöille Suomeen ja ulkomaille.

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Palveluiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot:

Sähköposti: kauppa(at)braene.fi
Puhelin: 04578731412
Postiosoite: PL 81, 90651 Oulu

Toistuvaissuoritusten ehdot 1.1.2020

Tehdessäsi jatkuvan tilauksen hyväksyt nämä sopimusehdot toistuvaissuorituksista. Jatkuva tilaus on toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jossa kortiltasi veloitetaan etukäteen kuukausittain/vuosittain palvelusta/palveluista koostuva summa voimassa olevan hinnaston mukaan.
Kuukausi/vuosimaksu veloitetaan kortiltasi kuukausittain/vuosittain sopimuksen aloituspäivän mukaisesti. Maksusta lähetetään automaattisesti maksuvahvistus sähköpostitse (lähettäjänä Bambora). Suoritus näkyy laskulla tai tiliotteella viimeistään seuraavana pankkipäivänä. Mikäli veloitus kortilta ei onnistu sovittuna päivänä, yritämme veloitusta uudestaan kahtena seuraavana pankkipäivänä.
Palvelun/palvelut voit halutessasi muuttaa tai irtisanoa palveluehtojen mukaisesti.

Braene Oy ei käsittele eikä tallenna maksukortin numeroa maksun/maksujen missään vaiheessa.

Maksaminen:
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksukortti rekisteröidään Bamboran verkkopalvelun kautta, ja tiliotteella maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Maksukortin rekisteröinnin jälkeen seuraavat maksut veloitetaan automaattisesti. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Toistuvat suoritukset voi keskeyttää koska tahansa itsepalvelusivuilla. Jo maksetut palvelut jatkuvat normaalisti maksukauden loppuun asti.

Maksutavat:
PayForm-palvelun kautta voit maksaa toistuvaissuoritukset vain maksukorteilla (credit/debit), Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot:
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Palveluiden toimitus:
Palvelut toimitetaan välittömästi hyväksytyn maksutapahtuman ja sitä seuraavien tilattavasta palvelusta riippuvan lisätietojen täyttämisen jälkeen.
Erikseen tilauksesta toimitettavien palveluiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Mikäli toimitettavat palvelut ovat erikoispalveluita, toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää.
Mikäli palvelun aktivointi viivästyy tai palvelu ei täytä odotuksia, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle.

Palautukset:
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Myös palvelusopimuksilla on yleensä peruuttamisoikeus. 14 päivän peruuttamisaika lasketaan palvelusopimuksen tekemisestä. Peruuttamisoikeutta voi käyttää, vaikka palvelun suorittaminen olisi kuluttajan pyynnöstä aloitettu ennen peruuttamisajan päättymistä. Jos palvelun toimittaminen on aloitettu ja se peruutetaan, kuluttajan tulee maksaa yritykselle kohtuullinen korvaus, joka lasketaan suhteellisena osuutena sopimuksen mukaisesta kokonaishinnasta. Kuluttajan ei tarvitse maksaa peruuttamisaikana kokonaan tai osittain suoritetusta palvelusta, jos yritys on aloittanut palvelun suorittamisen peruuttamisaikana ilman kuluttajan suostumusta tai ei ole kertonut peruttamisoikeuden käyttämistä koskevista ehdoista tai peruuttamiseen liittyvästä korvausvelvollisuudesta.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot:
Tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse osoitteeseen kauppa(at)braene.fi tai itsepalvelusivuilla.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä palveluista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.